۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 266
  • 06 بهمن 1395 - 7:02
  • 21 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری جشن قهرمانی تیم بسکتبال در مراسم صبحگاه

برگزاری جشن قهرمانی تیم بسکتبال در مراسم صبحگاه

بطور کلی ورزش و تحرک بر رشد عمومی بدن تاثیر می گذارد ،امادگی جسمانی دانش آموزان یک امر بنیادی و اساسی است که سلامت و قدرت افراد و اجتماع را تضمین می کند . دانش آموزی که قدرت و کارایی لازم بدنی را دارد ، قادر است وظایف و کارهای روزانه خود را بدون احساس […]

بطور کلی ورزش و تحرک بر رشد عمومی بدن تاثیر می گذارد ،امادگی جسمانی دانش آموزان یک امر بنیادی و اساسی است که سلامت و قدرت افراد و اجتماع را تضمین می کند . دانش آموزی که قدرت و کارایی لازم بدنی را دارد ، قادر است وظایف و کارهای روزانه خود را بدون احساس خستگی انجام دهد و توانایی لازم را برای مقابله با حوادث ناگهانی بدست می آورد.
با توجه به کسب افتخاری دیگر از دانش آموزان ورزشکار آموزشگاه در مسابقات ناحیه ۳ آموزش و پرورش که در برابر مدارس این ناحیه به مقام قهرمانی دست پیدا کردند ، ضمن تبریک به مناسبت کسب این مقام، از دبیر محترم تربیت بدنی سرکار خانم فتوحی تشکر و قدردانی می نمائیم . طی مراسمی که در صبحگاه امروز در مدرسه به افتخار این عزیزان برگزار گردید با اهدای مدال و تقدیر نامه و هدیه ای از طرف آموزشگاه از اعضای تیم بسکتبال مدرسه تقدیر شد. از زحمات تیم بسکتبال و تلاش با غیرت این عزیزان در رقابت با سایر تیم ها نهایت تشکر را داریم.
دبیرستان دوره اول دخترانه امام حسین(علیه السلام) –شماره سه

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.