۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 242
  • 06 بهمن 1395 - 5:47
  • 23 بازدید
  • ارسال توسط :
تقدیر از دانش آموزان مدال آور ورزشی در جشن ستارگان

تقدیر از دانش آموزان مدال آور ورزشی در جشن ستارگان

شما ورزشکاران باید به امام علی علیه السلام اقتدا کنید. در راستای اهداف عالی تربیت علمی و پرورشی دانش آموزان و به پاس همت والا و تلاش و پشتکار شکوهمندانه ی آنها، در روز دوشنبه چهارم بهمن ماه، جشنواره ی تقدیر از برترین های آموزشگاه با عنوان ” جشن ستارگان ” با حضور مدیریت محترم […]

شما ورزشکاران باید به امام علی علیه السلام اقتدا کنید.
در راستای اهداف عالی تربیت علمی و پرورشی دانش آموزان و به پاس همت والا و تلاش و پشتکار شکوهمندانه ی آنها، در روز دوشنبه چهارم بهمن ماه، جشنواره ی تقدیر از برترین های آموزشگاه با عنوان ” جشن ستارگان ” با حضور مدیریت محترم آموزشگاه سرکار خانم فغانی، معاونین محترم آموزشی و پرورشی، آموزگاران ارجمند و دانش آموزان عزیز در این آموزشگاه برگزار گردید.
در این مراسم از دانش آموزان تیم فوتسال (کسب مقام دوم ناحیه ۶) ، تیم شنا ( کسب مقام های سوم تیمی و اول تا سوم انفرادی ناحیه ۶)، تیم دو ومیدانی ( کسب مقام های چهارم تیمی و دوم انفرادی ناحیه ۶)، تیم بسکتبال ( کسب مقام سوم ناحیه ۶) ،با اهداء جوایز تقدیر به عمل آمد.
شایان ذکر است مربیان محترم تربیت بدنی سرکار خانم شاکرهدایت سرپرست و مربی تیم های دو ومیدانی و طناب زنی و سرکار خانم گلشاهی سرپرست و مربی تیم بسکتبال آموزشگاه، در این دوره از مسابقات می باشند.

دبستان دخترانه امام حسین (ع) واحد ۱

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.