۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 2087
  • 20 آذر 1401 - 5:09
  • 34 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : حسینی
هنرنمایی افتخارات ورزشی آموزشگاه به مناسبت هفته تربیت بدنی

هنرنمایی افتخارات ورزشی آموزشگاه به مناسبت هفته تربیت بدنی

امام سجاد «ع» در رساله حقوق می فرمایند: بدن تـو بر تـو حقی دارد حق آنست کـه آن را سالم نیرومند و مقاوم در برابر شداید و سختیها و در کمال نشاط نگهداری گروهی از دختران ورزشکار در ۲۸ مهر ماه ۱۴۰۱ در محوطه آموزشگاه حضور یافتند و از برنامه های متنوع و جذاب مراسمی […]

امام سجاد «ع» در رساله حقوق می فرمایند:
بدن تـو بر تـو حقی دارد حق آنست کـه آن را سالم نیرومند و مقاوم در برابر شداید و سختیها و در کمال نشاط نگهداری

گروهی از دختران ورزشکار در ۲۸ مهر ماه ۱۴۰۱ در محوطه آموزشگاه حضور یافتند و از برنامه های متنوع و جذاب مراسمی که به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد، لذت بردند. در این مراسم ابتدا مربی محترم پرورشی سرکار خانم شریفی هفته تربیت بدنی را به مربیان دلسوز و زحمتکش ورزش تبریک عرض نمودند، سپس درباره اهمیت ورزش در سالم و با نشاط نگه داشتن بدن انسان صحبت کردند، در ادامه یکی از دانش آموزان عزیز شعر زیبای ورزشی را برای دوستانش خواند که بر شادی جمع حاضر افزود.

گروه ورزشکاران( رشته اسکیت :هدیه سلیمانی- سیده ساره سجادی نسب، رشته کاراته: یلدا اکبری- ویدا نوایی، رشته دفاع شخصی: محدثه محسن زاده )با لباس مخصوص به رشته ورزشی خود در مراسم حضور یافتند و به صورت نمایشی برای دانش آموزان حرکات ورزشی اجرا نمودند. یکی دیگر از برنامه های جالب توجه در این مراسم به حرکت درآوردن پرچم زیبای جمهوری اسلامی ایران توسط دانش آموز اسکیت باز بود.