۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 1569
  • 09 اسفند 1396 - 4:18
  • 41 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری مسابقات دو میدانی ویژه جام فجر

برگزاری مسابقات دو میدانی ویژه جام فجر

دبستان دخترانه واحد ۳ امام حسین(علیه السلام) در ۸ اسفندماه و همزمان با روز امور تربیتی و تربیت اسلامی مسابقات دوومیدانی ویژه جام فجر و بزرگداشت مدافعان حرم در سالن بین المللی باغبان باشی برگزارشد. شور و هیجان در میان دومیدانی کاران، گرمی خاصی به فضا حاکم نمود. شرکت کنندگان هر سه مدرسه در ساعت […]

دبستان دخترانه واحد ۳ امام حسین(علیه السلام)

در ۸ اسفندماه و همزمان با روز امور تربیتی و تربیت اسلامی مسابقات دوومیدانی ویژه جام فجر و بزرگداشت مدافعان حرم در سالن بین المللی باغبان باشی برگزارشد.

شور و هیجان در میان دومیدانی کاران، گرمی خاصی به فضا حاکم نمود. شرکت کنندگان هر سه مدرسه در ساعت ۸ صبح در سالن پذیرش شده و ساعت ۸:۳۰ استارت رسمی مسابقه زده شد. شرکت کنندگان در چهار ماده دوی سرعت۶۰ متر و دوی نیمه استقامت ۲۰۰متر و پرش طول و پرتاب وزنه با یکدیگر به رقابت پرداخته و ساعت۱۱:۳۰ آخرین گام های مسابقه به انتها رسید.خوشبختانه دراین دوره از مسابقات با یاری پروردگار یکتا و مددگرفتن از بانوی دو عالم حضرت زهرا( س) و حفظ روحیه پهلوانی و ارج نهادن به مقام والای شهدای مدافع حرم توانستیم شعارمدارس امام حسین( ع) که اخلاق مداری پایه و اساس آن بود را به نحو احسن عملی کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.